pátek 22. února 2013

Jak opravdu hýčkám své vlasy..:)

Včera, opět, než jsem šla do práce jsem se kritickým okem podívala na své vlasy a je fakt, že ode mě poslední dobou dostávají docela zabrat, hlavně žehlením a kulmováním. Řekla jsem si, že je na čase jim dopřát trochu nadstandartní péče, kterou si podle mě jednou za čas (ovšem čím častěji tím lépe) zaslouží hříva každé z nás :).

Tak jdem na to...

první hýčkání, které jsem svým vlasům dopřála byl zábal ze za studena lisovaného slunečnicového oleje . Já prostě věřím na přírodní kosmetiku a myslím si, že takový kvalitní olej ( kvalitní znamená za studena lisovaný - ne ty hnusy v plastových lahvích, na kterých se připravují řízky) je mnohem lepší a účinnější než nejdražší luxusní kosmetika. Běžně používám i olivový nebo řepkový olej.

 Zábal provádím jednoduše tak, že olej rozetřu po celé délce vlasů, schovám do igelitu a zabalím ručníkem do turbanu. Pak takhle zabalená vydržím co nejdéle se dá (v mém případě to jsou cca dvě hoďky).

Kvalitní a docela levné oleje (slunečnicový, řepkový) koupíte v Kauflandu, kam já moc ráda nechodím, ale pro oleje si tam vždy cestu udělám.


Dalším krokem je pořádné mytí vlasů.. když jsem si zjišťovala informace o používání olejů na vlasy, hodně žen na různých serverech si stěžovalo, že jim olej z vlasů nejde vymýt... nevím, co dělám jinak, ale mně olej z vlasů jde krásně vymýt vždy na první pokus a to ani nepoužívám nijak závratně víc šampónu než normálně.

Šampón momentálně používám od značky ECHOSLINE, který je určen pro barvené a preparované vlasy, mám ho poprvé a musím říct, že nádherně voní - jako čokoláda. Fajn je i pořizovací cena, která se točí okolo 200,- za 1000 ml.



Další neodmyslitelnou péčí je kondicionér, dívky, ženy i babičky kondicionér naše vlasy prostě potřebují ! Mýt si vlasy bez kondicionéru je jako čistit si zuby bez pasty ! Hlavně když máte dlouhé vlasy! Kondicionér jsem použila od značky CRONVEL pro barvené a melírované vlasy, tento kondicionér používám už dlouho, naučila mě na něj moje kadeřnice a jsem s nim spokojená. Cenově se pohybuje také tak nějak okolo 200,- za 1000 ml, což je při nejmenším fajn.


Po DŮKLADNÉM vymytí kondicionéru teplou vodou  je na řadě maska... nic se nemá přehánět, proto masku používám maximálně jednou za týden. Pro tentokrát jsem zvolila masku od značky Balea, která neobsahuje silikony.
Maska Balea COLORGLANZ je opravdu super, nejen, že krásně voní, ale vlasy krásně zregeneruje a díky tomu, že neobsahuje silikony vlasy zbytečně nezatěžuje. Pořizovací cena je více než super a to 39,- za 150 ml.

A teď pomyslná třešnička na dortu, kterou jsem vše vyšperkovala a dotáhla. Jak jsem už na začátku článku zmínila, opravdu věřím na přírodní kosmetiku a protože velice ráda čtu, někde jsem se dočetla, že heřmánek je to pravé pro blond vlasy a co víc vlasy taky pěkně oživí, rozzáří a dokonce prý i zesvětlí..a to se mi moc hodí, protože si melíry nenechávám dělat po celé délce, ale nechávám si doplňovat jen odrosty, tak se mi bohužel stalo, že po čase melíry pod vlivem různých šampónů, laků na vlasy a jiných kosmetických prostředků tak nějak zežloutli. Udělala jsem si tedy do mého největšího hrníčku heřmánkový čaj (4 sáčky) pořádně vylouhované, přelila do džbánku a přidala trochu vody aby byla teplota nálevu podobná mé pokožce. Vlasy jsem tedy po spláchnutí masky vodou  nakonec jen přelila džbánkem s nálevem.

Nakonec jsem na vlasy použila ochranný sprej vlasy od značky Balea, vyfoukala, vyžehlila, stáhla do culíku a utíkala do práce.

Vlasy vypadaly skvěle, leskly se a šli kráásně rozčesat! Péče o vlasy nemusí stát vždy tisíce a přesto může být velice účinná. A tak všem vřele doporučuji si jednou za čas takovýhle dýchánek dopřát !







Žádné komentáře:

Okomentovat