čtvrtek 21. února 2013

První recenze - Rimmel BB Cream

A je to tady, má první recenze !

V úterý jsem si udělala výlet do dvou mých v Litoměřicích nejoblíbenějších drogérií - do dmka a do rossmanna..a jelikož jsem na tom dost mizerně s make-upem, tak jsem si koupila BB Cream od Rimmelu za 159 kč, tak si na něj pojďme posvítit.

Už ve středu jsem dostala příležitost si ho vyzkoušet, než půjdu do práce...a výsledek? No vezměme to popořádku.

Odstín make-upu docela rezonoval s mojí pletí (Light), ale bohužel jeho nanášení bylo dost problematické, místami se mi dělaly mapy a velmi špatně se roztíral.
Dalším nedostatek BB creamu od Rimmelu je jeho krycí (ne)schopnost, rozhodně nezakryl vše,  co zakrýt potřebovalo.
Ok přes všechny počáteční zjištění jdeme ještě dál.
Když  jsem ho s velkým sebezapřením roznesla po celém svém obličeji, tak jsem se nějak nemohla zbavit nepříjemného pocitu na pokožce,je to asi takový pocit jako kdyby jste na obličeji měli vrstvu vazelíny, která se ne a ne vstřebat.
Další věc, kterou musím vytknout je hydratace, kterou nám BB cream ve své kampani nabízí, moje pleť patří mezi normání neproblematické ale v zimním období potřebuje správnou dávku hydratace, bohužel jsem večer po odlíčení a následně i ráno měla pleť sušší než obvykle a to mi náladu ze zbytečne utracených peněz určitě nezvedlo.

Snad jedinou výhodou, která to u mě však už nezachrání, je to, že docela dlouho výdrží a po osmihodinové šichtě v prachu a potu máte na odličovacím tampónku ještě zbytky make-upu :)).

Celkově vzato, BB cream od Rimmelu nedoporučuju. Potrvrdilo se mi jedno z nepsaných pravidel, že na make-upu se nemá šetřit ! Docela mě to mrzí, protože mé zásoby kvalitního make-upu jsou na dně a já budu muset vzít své těžce vydělané peníze (:D) a vrazit je do jiného, kvalitnějšího.

A takhle jsem vypadala po nanesení a zafixování pudrem... nevypadá to možná nejhůř, ale věřte mi, může to být opravdu i lepší :).

Žádné komentáře:

Okomentovat