pondělí 25. února 2013

Pár plků z mého života ...


Ááááá! Ta práce mě zničí!!

Ale už aby byla výplata.

Sakra ! Krátkej měsíc - málo peněz :D.

Moc se těším. Koupím si boty. Tyhle.Prozatím.






Taky musím zainvestovat do kosmetiky, protože se mi udělala pěkná vyrážka na obličeji, pravděpodobně asi z toho hnusnýho prachu v práci. Tak uvidíme, jestli jí nějakou kosmetikou zaženu. Prozatím myju mýdlem bez parfému a potírám řepkovým olejem za studena lisovaným, zatím bez výsledků, jak říkám, už aby byla výplata. Pokud mi sem někdo někdy napíše nějaký komentář, tak budu ráda, kdyby mi třeba poradil co s takovejma ošklivejma vyrážkama dělat :). Už i make upem mám problém to zamaskovat.

Přístí měsíc se chystám na svůj první lady box. Jupí. Jsem moc zvědává.

Dneska jsem vařila koprovku, kterou jinak moc miluju, ale kopr z Globusu za 25 korun neměl vůbec žádné aroma ani chuť, takže jsme s mým drahým měli k večeři bílou omáčku s kouskama trávy bez chuti a brambor. Ach jo, já se tak těšila.

Zejtra budou asi těstoviny se špenátem. Tak hodím recept, protože si myslím, že jsou luxusní a byla by škoda se o ně nepodělit.

No a ve čtvrtek jdu ke své kadeřnici, plánuju velkou změnu, teda aspoň pro mě. Tak uvidíme jsem trochu nervózní, zda-li mi to bude slušet. Určitě dám fotku.

 Jinak mě čeká učení se na přijímačky. Budu muset dohnat bižuli, kterou jsem měla na střední snad jen jeden rok. Už bych se měla dokopat, ať ze mě může být ten nutriční terapeut ..aneb je na čase si začít plnit sny.

Tak se mějte. Pac a pusu.

Žádné komentáře:

Okomentovat