čtvrtek 21. února 2013

Začínáme...!

A je to tady.. už hodně moc dlouho dobu přemýšlím o tom, že bych si založila blog... podle mě je to jeden z nejlepších způsobů sebevyjádření na internetu a je vážně skvělý, že ty moje myšlenky bude možná někdo i číst!!

Myslím, že než začnu psát články, měla bych o sobě a o svém novém blogu něco říct.

Tak začneme u mě.

Takže mé ctěné jméno je Niky, je mi 22 let a pocházím a žiju v Litoměřicích.. v současné době přemýšlím o přestěhování se do zahraničí nebo alespoň do většího města (Praha?). Mám vystudovanou střední školu s ekonomickým zaměřením a za sebou nějakou tu praxi v bance..
co dělám teď? tak nějak studuju a pracuju (občas jedno - občas druhý :D)...  Nejvíce se zajímam o lifestyle, tedy o různé stravovací směry, o zdravou výživu a celkově o vaření. Dalšími koníčky jsou móda (na kterou bohužel moc nezbývá :D) a péče o tělo.

k velkému překvapení bude můj blog o tom všem co mě zajímá.. ! Ráda bych taky zmínila, že nejsem jedna z blogerek, které mají moře peněz a potřebu se chlubit všemi svými příšerně drahými věcmi.. jsem úplně normální holka která dělá až moc normální práci za podprůměrné peníze (ve srovnání s průměrnou mzdou ČR :D) a nemá bohatého přítele ani rodiče - spíš naopak, mamka je v invalidním důchodu, kvůli nedoslýchavosti a s otcem bližší vztahy neudržuju.  Ještě přesně nemám představu, kam se celej blog požene..ale doufám, že vás můj blog snad inspuruje, nadchne nebo alespoň přinejmenším pobaví...

Tak mi držte pěsti! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat